reede, 28. august 2009

Täitsatavaline päev!

Täna hommikul sain magada niikaua, kui tahtsin, sest mul polnud täna mitte midagi ja kooli ma ka minema ei pidanud. Ärkasin, lugesin uudiseid elu24, volley´s. Rääkisin Veriga msnis ja arutasime, et kuidas saan teha oma personal nr-i, et pangas kontot saada.
Siis läksime trenni, algul oli füüsiline ja siis oli pallitrenn otsa kohe. A ma unustasin mainida, et täna üritasin esmakordselt matat õppida ise. :P Trenn... A meil Annafia(hüüdnimi) abiellub ja homme teeme talle üllatusparty. Homne päev on suht tihe, hommikune kahetunnine trenn, siis pildistamine netilehe jaoks, nagu kodulehele. Siis Annafia kohtub meie ja ta sõpradega, siis lähme tüdrukutega spasse, siis lähme linna ja õhtul on selline kokkusaamine ja üllatuspidu. Aga Annafia on jumala närvis, ta ei tea midagi homsest ja arvab, et homme on trennid. Täna ütles: "Ma ei tea kuidas hakkama saan, nii palju teha ja nv-sel 4 trenni!":) Aga homne päev tuleb lahe ma usun.
Täna käisin Veri juures söömas(õhtul), nad kutsusid mind sinna täna. Muideks Veri on jubehea kokk ja igast magusaid asju teeb ülihästi, sest ta ema ongi nagu kokk, teeb kooke ja aind maiustusi. Veri lubas teha mõne koogi, mille ma raamatust välja valin. :)

Vot, selline lühike päev täna, homme tuleb pikem.

Ja täna rääkisin Jonasega ja järgmisel nädalal tuleb mu diivan arvatavasti...Niiet jään ootama. Ja kooli lähen esmaspäeval või teisipäeval õpetajatega rääkima.

ok homseni, Tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar