neljapäev, 27. august 2009

Eilne päev!

Sorry, eile polnud netti ja ei saanud midagi kirjutada siia. Eile oli suht tavaline päev 8.30 esimene trenn. Saime proovida mängusärke(muide mängusärgid tumeroosad või sellised lillakad), aga suht mugavad olid. Siis tulin koju ja mõtlesin ,et vaatan paar osa The Hillsi ära ja hakkasin vaatama ja jäin magama. Ärkasin selle peale, et Veri helistas ja kell oli 14.00(tal oli esimene päev ülikoolis) ja ütles, et tal läbi kõik ja et ma tuleks tema juurde kanielbullenneid sööma(kindlasti see sõna on valesti kirjutatud), aga need olid sellised saiakesed, mis on rootslastel iga päev laual kohviga. Muideks, kõik joovad meeletult kohvi siin, kogu aeg. Olime siis Veri juures ja rääkisime juttu. Ma küsisin, kuidas oli esimene päev ülikoolis, kõik oli ok, talle meeldis. Ta hakkab õppima kehakultuuri.
Ma rääkisin Jonasega ja mul pidi olema täna esimene päev koolis. Veri rääkis mulle selle kooli süsteemist ja kõik on palju lihtsam, mingeid riigieksameid pole Rootsis koolis ja kõik see õppimine on väga vaba.
Läksime õhtusesse trenni ja jalad andsid juba tunda, et jubeväsinud, et hüpata oli raske, lihased on kinni. Aga muidu trenn oli hea.
Tulin koju, panin neti tööle ja ei lähe sisse. Mingi jama.., aga täna jälle kõik ok. Heh ja ma käisin koolis ka juba täna ära, aga sellest ma räägin õhtul, kui päev möödas.

Ja ma juba tean kuupäevi, millal tulen Eestisse...:P

Ok praegu ma poodi, õhtul kirjutan edasi.

Säu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar