neljapäev, 20. august 2009

Helt fri från dagen (täiesti vaba päev) !

Tsäu!

Eeem, tänane päev hakkas sellega, et kell 10.00 hommikul pidi Sus(treeneri naise õde ja klubitöötaja) tulema mu juurde ja pidime rääkima mööbli kohta, aga kell 10.00 koputas mu uksele Verena( Austria tüdruk ja ka mu naaber kõrvalmajast), ta tuli niisama läbi, et öelda, et Louise(Taani tüdruk) helistab meile kella 15.00 ajal, et saame linnas kokku. Olime Verenaga minu juures ja siis tuli Sus, ta tõi mõned asjad mulle, pisike riiul või selline asi.
Siis helistas Louise ja ütles, et saame linnas kokku(heh, aga asi oli selles, et me mõlemad Verenaga ei tunne linna:D) ja me isegi ei teadnud, kas see on mõni kaubamaja või söögikoht. Verena võttis välja oma Iphone( ta ei oska seda veel väga kasutada, sest ta sai selle alles) ja panime sinna otsingusse kohanime.:D Kõndisime nagu turistid kaardi järgi ja lõpuks jõudsime kesklinna ja mõtlesime, et küsime naise käest, et kus see koht asub. Verena küsis rootsi keeles, sest ta oskab rootsi keelt. Küsisime: "Vabandust, kus asub siin see koht...!"(Verena ütles kohanime) ja naine hakkas naerma ja ütles:" Kohe siin!"( see koht oli otse meie ees). See oli nagu joogikoht ja igasugused magusad asjad... Ja väljas istusidki meie võistkonnakaaslased: Maria(temps), Sofie(nurgaründaja), Louise(nurgaründaja), Annika(sidemängija).
Me Verenaga võtsime jäätisekokteilid ja läksime istusime lauda teiste juurde. Äge oli, kõik nii sõbralikud ja sellised. Nad küsisid minu kohta palju asju ja kas Pärnu on suur linn ja kuidas ma õppima hakkan ja kus ma ennem mängisin jne...Siis lobisesime niisama ja Verenale helistas Jonas(treener), et me tuleks tagasi, et tuli mu voodi ja laud. Me siis läksime koju ja vaatasime, et Jonas tõi uue laua, aga seda lauda tuli kokku panna. Ma ütlesin: " Nii nüüd on vaja laud püsti panna!" ja Verena ütles, et tuleb kohe tagasi...Tuli tagasi ja tõi vajalikud kruvikeerajad:D ja ütles: " ok, täna polnud ühtegi trenni, et nüüd läheb raskeks tööks!" Ma selline: " No, kui raske see ikka olla saab." Ja hakkasime panema kokku juhise järgi . NII palju kruvisid ja asju, panime kokku ja vaatasime, et valesti panime .:D Meil oli nii, et EIIIII. Ok panime lõpuks kõik õiget pidi ja nüüd on mul täitsa suur laud(muide selle laua kokku panemine polnud üldse lihtne)!:D
Ja kuna Bolt jooksis finaali täna ja ma ei saanud seda vahele jätta, siis käisin Verena juures jooksu vaatamas(mul pole endiselt telekat veel).Nüüd tulin koju ja homme on raske päev, kell 8.30-10.30 esimene trenn.
Selline päev oli mul täna...

Nüüd mul on juba voodi, laud, toolid, lamp ja pisike riiul ja kapp!:)

Aga ok, homseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar