teisipäev, 25. august 2009

hey!

Tsau!

Täna hommikul ärkasin kell 10.00 sain ilusti magada ja kell 11.00 oli kinni pandud pesuaeg. Veri tuli minu juurde ja läksime pesu pesema, siis tulime üles tagasi ja Veri ütles, et ma värviks ta juuksed ära. Ma ütlesin kohe kui midagi on viltu ma pole süüdi.:P Veri oli nõus. OK panime siis värvi pähe ja oh jumal see oli kollane .:D A Veri ei näinud ennast peeglist, ma ei öelnud ka . Aga siis kui pidi maha pesema ütles, et täna värvib mustaks, sest ta oli kollane, siis ta jooksis kiiresti koju ja ütles, et tuleb natukese aja pärast. Ma olin kodus, triikisin asju, sest need olid kuivatist just tulnud ja eri astus sisse. Suht normal oli:D vajas ainult harjumist ja siiamaani vajab. Ta ütles, et kui ta koju tuli siis ta boyfriend oli nagu: OOOK:D!
Siis läksime linna, läksime telefonikaarti ostma uues firmas ja mingi suht noor poiss teenindas meid, ta oli nii närvis, et kui ta andis meile kaardi, siis ta käed värisesid ja siis ta üritas mulle seletada inglise keeles, mis ma tegema pean ja küsis Veri käest, kuidas on "täht" inglise keeles. :D
OK saime kaardi kätte ja ma proovisin seda ja TÖÖTAS! Saatsin kohe treenerile sõnumi ja minuti pärast saatis igaüks meie võistkonnast mulle sõnumi, et LÕPUKS:D!
Siis läksime sööma linnas, samas kohas, kus käisime Kataga. Heahea oli. Teadsime, et täna on kaalumine, aga sõime ilusti kõhud täis ennem kaalumist. Siis läksime trenni. Esimene trenn oli füüsiline ja kohe otsa kahetunnine pallitrenn. Tagasi tulime Veriga nii, et ühtegi sõna ei jõudnud rääkida, sest nii vässud. Niiet ma nüüd magama. A ja ma lähen ülehomme kooli, Rootsi kooli, aga sellest kirjutan hiljem.

Ok ilusat und ja Tsau!

1 kommentaar: