kolmapäev, 19. august 2009

New home...

Hey!(õppisin rootsi keeles paar sõna ära:P)

Hommikul pidin ärkama suht vara, sest Sus ( ta tegelik nimi on Susanne ja ta on treeneri naise õde :D, ta töötab seal meie võrkpalliklubis) pidi mulle järgi tulema. Ta pidi olema kell 10.00 all(ma elan teisel korrusel) ja me pidime minema shoppama toidupoodi, aga kell 9.00 saatis mulle Olle sõnumi, et Sus jääb natuke hiljaks... Kell 11.00 läksime autoga poodi(see pood asub kohe minu korteri kõrval) ja ostsime süüa nädalaks. Shoppasime umbes 12.00ni ja tuli Jonas(treener) ja viis meid sööma. Ma olen seal söögikohas olnud ühe korra, kui juuni alguses Rootsis käisin...Jonas rääkis järgnevatest trennidest ja turniirist, mis on vist kahe nädala pärast Rootsis, linna ma veel ei tea, aga ütlen kindlasti, kui teada on. Meelde jäi kindlalt see, et neljapäevast kuni pühapäevani on päris raske treeninglaager, aga sellest räägin hiljem.
Pärast lõunasööki viidi mind koju ja mul oli natukene aega ennem trenni( täna hommikust trenni polnud), ma poleks jõudnud selle aja sees nagunii kuhugile minna ja lihtsalt rääkisin netis juttu natuke...
Kell 16.00 hakkas trenn, aga Jonas ütles mulle, et ma elan suht saali kõrval, et üritan ise tulla, et vaatab, kas saan hakkama. Ta seletas mulle kõik ära, kuidas minna...
Pakkisin trenniasjad kokku ja oligi minek trenni. Läksin 15.30 umbes ja olin kohal 15.40, niiet ma tõesti elan halli kõrval(ja muideks ma isegi ei eksinud ära). Algul mõtlesin, et ei julge veel saali sisse minna, sest tulin nii vara, aga siis läksin ja saal oli suht tühi. Panin tossud jalga ja astus sisse meie võistkonna sidemängija Annika(selline lühike, hästi lühike ja pärishea mängija)m rääkisime veits juttu ja hakkasidki tüdrukud tulema. Täna oli terve võistkond kohal. Trenn kestis 2,5 h ja oli selline päris kiire tempoga(tänase trenni teema oli: Pallitunnetus ja võistkonna tunnetamine). A trenni pidime panema mustad pluusid, sest meid tuldi pildistama mingist kohalikust lehest, aga tehti kiiresti paar pilti. Trenni lõpus olid spurdid, kiirendused mööda külgjooni ja siis rullumised või liblikad. Need hakkavad vist päris tihti trennilõpus olema. Üldiselt oli selline hea töökas trenn. Võistkonnast räägin hiljem, kui juba natukene rohkem olen nendega koos olnud.
Trennist tulime ära koos Verenaga( see on meie võistkonnas Austria tüdruk, kes on ka mu naabritüdruk) ja tema kutiga. Nad kutsusid mind õhtusöögile ja ma läksingi. Olime seal ja vaatasime kettaheidet telekast ja siis natuke jalkat. Rääkisime juttu ja sain teada, et Verena on aasta Rootsis elanud ja kutt on ka rootslane, seega ta oskab rootsi keelt ja tunneb linna.
Nüüd tulin koju ja homme on täitsa vaba päev. Taani tüdruk mõtles, et saame kokku ja vaatame linnas ringi, aga seda kõike homme...Praegu siis hej då ja homseni!

MUIDE! Mööbel tuleb võibolla homme, niiet ma endiselt olen samas seisus- madrats, padi ja tekk.:D:D

Ok , tsau nüüd.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar