reede, 21. august 2009

Hey, hey!

Täna oli päris raske päev...Hommikull ärkasin kell 7.00, tegin teed ja kell 8.00 tuli Verena minu juurde, läksime koos trenni. Trenn oli hea, mitte väga kiire ja mitte väga aeglane, selline hea. Tegime palju tehnilisi asju ja kaitset, üldiselt rahulik. Meil on nii, et pärast igat harjutust treener räägib midagi või räägib järgmisest harjutusest ja kui ta on lõpetanud siis kõik panevad käed kokku ja hüüavad midagi(see on pärast igat harjutust).Trennis ütles treener mulle, et kui ma tulen teise trenni, siis ma pean ütlema ühe sõna rootsi keeles. A ja iga trenni lõpus kõik võtavad kätest kinni ja karjuvad: "Head aega, varsti näeme!" See on päris äge:D.
Aga tulin koju ja Verena ütles mulle, kuidas on "võistkond" rootsi keeles(Lag)...Teine trenn oli füüsiline ja ma pidin kohe ütlema ühe sõna, kui käed kokku panime, siis kõik karjusid koos: "LAG!" Füüsiline oli päris raske minu jaoks(ringharjutused: hüpped, tasakaal, kordinatsioon) ja kohe pärast füüsilist hakkas pallitrenn, aga oli rohkem mänguline, proovisime erinevaid mänguolukordi, aga trennitempo oli kiire. Pallitrenni lõpus tegime kiirendusi(need hakkavad vist koguaeg olema) ja siis hakkasime venitama ja kõik olid ikka väsinud.:)
Tulin koju ja Anna(meie võistkonnakapten) ütles, et tuleb mu juurest läbi. Ta tuli ja tõi mulle potilille, nüüd mul on ilus potilill ka toas. Ta on lahe!
Aga muud nagu ei toimunudki täna, sest päev oli täis trenne. Võibolla homme kirjutan pikemalt, aga praegu lõpetan.

Tsauuuu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar