pühapäev, 23. august 2009

Jullen!

Tsauuuu!

Tänane päev hakkas nagu tavaliselt, läksime Veri´ga trenni, trenn kestis 2.5 tundi... Siis tulime Kataga minu juurde ja läksime linna. Midagi oli viga SIM kaardiga ja ma arvasin, et täna saan ikka Rootsi telefoni kätte, aga EI, midagi on ikka valesti ja homme võibolla saan. Pärast seda SIM kaardi jama , läksime sööma(linnas). Kata viis mu tema lemmikkohta, sõime salatit pasta ja kanaga...mmmm oli hea. Muide me läksime linna rattaga, siin kõik sõidavad ratastega, nagu tõesti KÕIK. Igalpool on ainult rattad.
Kell 15.00 algas teine trenn ja pärast trenni läksime väiksesse linna Nora(nagu üliväike Örebro kõrval, 20 min. sõitu), seal elab Sandra. Sandra mängib esiliigas, mitte meistriliigas, aga vahel teeb trenni meiega ja Kata ka. Sandra juures oli 6 mängijat esiliiga võistkonnast, sain nendega tuttavaks. Päris ägedad tüdrukud, tegid naltsi ja nii.
Siis tulime Kata ja ta õega linna tagasi ja nüüd ma kodus ja ma olen NII väsinud, et ma ei jõua täna rohkem kirjutada, tegelikult oli see päev pikem...
Ja homme tuleb telekas ja keegi ,kes parandab kööki natuke.
A ja täna trennnis ma pidin ütlema ühe sõna(eile MSNis rääkisin Rainiga, et mis sõna tuleb, mõtlesime kaua ja Rain pakkus lõpuks "potilill" ja ma ütlesin trennis "lill" rootsi keeles) ja panime käed kokku..."BLOMMA!"(lill)

Ok nüüd ma puhkama, tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar