neljapäev, 27. august 2009

My first day at school!











Tsau!

Täna hommikul pidin minema kooli, lihtsalt niisama vaatama, mitte õppima. Kuigi siin algas kool 15 August. Hommikul saatis Ida mulle sõnumi, et saame linnas kokku ja siis lähme kooli. Aga ma ei pidanud tulema päeva alguses, vaid keset päeva(söögivahetunnil pidin tulema, sest see kõige pikem tund ja 10 min). Läksime siis kooli ja ida tutvustas mulle oma klassiõdesid(toredad). See on selline kool, et seal õpib umbes 1500 õpilast ja kõik on gümnaasiumiklassid(nagu meil 10-12 klass). Ja astusime kooli ja KÕIK vaatasid meid, noh nagu ikka koolis, uus inimene koolis, siis kohe kõik näevad. Ei aga kõikkõikkõik vaatasid meid ja küsisid Ida käest., kes ma olen :D. Naljakas oli. Aga siis Ida tegi mulle väikese ekskursiooni koolis, tutvustas mind õpetajatele( neil kõik nii vaba, õpetajad suht noored ja sellised). Üldse see tunnisüsteem pidi olema palju kergem, kui meil Eestis, sest Veri rääkis, et ta õppis gümnaasiumis Rootsis, aga Austriast sama süsteem nagu meil Eestis. Käisime koolis ringi ja lahe. See selline kool, kus on erinevad valdkonnad, mida õppida saab, hästi palju klasse. Igatahes mulle meeldis, aga Eestis me õpime palju rohkem... Rootsis pole lõpueksameid. Väga lahe oli, õpetajad ka väga toredad ja küsisid igast asju ja nii. Aga õpetajatega ametlik kohtumine on mul hiljem, sest täna ma pidin lihtsalt tutvuma kooliga(võibolla ma pean hiljem tegema testi, mis näitab kuhu klassi ma lähen või ise valin klassi või valin ained), seda õpingutesüsteemi ma veel ei tea.
Siis helistasin Louisele, et pidime minema linna, minu pangakontot tegema. Aga seda pole üldse lihtne teha, mul peab olema mingi Rootsi kood, selle saan alles kolme nädala pärast ja siis saan, kui lähen passiga kuhugile, kus kirjutatakse see kood välja. Igatahahes eks ma püüan ära teha.
Saime Louisega kokku ja käisime poodides ringi, lõpuks läksime BaraVarasse, see on selline koht, kus on ÜLIhea kohvi, kakao, saiakesed, koogid ja jäätisekokteilid. Istusime, rääkisime juttu ja siis mõlemad olime suht väsinud ja nüüd olen ma kodus.
Laupäeval lähme treeneri juurde kohvile terve võistkonnaga.
ok, ma panen mõne pildi ka, milline on mu korter praegu, aga siin pole veel kardinaid, diivanit jne.. niiet see pole veel täielik.

Ok homseni, tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar