teisipäev, 15. september 2009

Tagasi Rootsis...

Tsau!
Eile tulin koju kell 1.00 öösel ja ei jõudnud midagi kirjutada..Aga, eile mu reis läks hästi(muideks, nägin ühte poissi, kes on juba kolmandat korda minuga samal lennul), jõudsin Stocki ja Olle tuli mulle vastu. Stockis oli üks jalkamäng, mida tahtis vaadata Olle poeg ja me pidime teda ootama ja ise nägime mängu ka. Suht hull oli, mängisid kaks sellist võistkonda, kes pole nagu esikolmikus liigas, aga rahvast oli hullult palju ja mäng peatati, sest väljakule tuli kaks hullu fänni ja fännid viskasid igasuguseid asju väljakule. :D Ulme.
Siis sõitsime koju ja läksin kohe magama...
Hommikul helistas mulle meie sponsor ja ütles, et peame minema mööblipoodi. Leppisime temaga aja kokku ja mõtlesin, et saan natuke veel magada. Ilmselgelt ei saanud, kohe helistas Veri, et Jullan lähme linna, nii ilus ilm. Noh, ma siis tegin kiiresti kohvi ja oligi Veri siin. Läksime linna, shoppasime natuke ja siis läksin arsti juurde. Ta vaatas mu selga ja ütles, et nüüd on juba palju parem seis. Loodan, et varsti on väga hea. Tulin koju ja mind ootas ukse taga see mees, kellega pidin poodi minema. Läksime IKEAsse ja ostsime peegli, telekalaua, mõned asjad kööki(taldrikud, klaasid jne.). Nüüd mul on täitsa kõik olemas(diivan, voodi, laud, 4 tooli, telekas, telekalaud, diivanilaud, mikroahi ja mu see asi seinal on nüüd normaalne, mitte viltu), veel on vaja kardinaid, siis tundub kõik olemas.
Tulin koju ja pidime kohe trenni minema, pildistati. Tehti võistkonnapilt.
Siis hakkas füüsiline trenn ja pärast kohe pallitrenn.
Nüüd olen kodus ja väss, niiet headööd!

(A ja unustasin mainida, et kodus oli nii hea olla ja mul ülilahedad sõbrad:D!)

1 kommentaar:

  1. peegel oli ilmselgelt vajalik, saab ilusaid pilte endast teha:) :D

    VastaKustuta